Re: pecet na 2 ;)

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 16:05:20 MET DST

Dnia Tue, 14 Oct 2008 14:18:44 +0200, Tomasz Chmielewski napisał(a):

> Andrzej Libiszewski schrieb:
>
> (...)

> Potrzebuja odpowiednio mniej.

Za to wymagają takiej organizacji miejsca żeby na jednym biurku cały ten
śmietnik się zmieścił.

> Malutki to dla mnie moze byc telefon. Jakikolwiek pecet jest po prostu
> wielki, zajmuje miejsce, i nie jest cichy.

Tak tak... dobrze że mój pecet nie wie, że nie może być cichy. Pewnie by
się zawiesił z desperacji.

> Jakis zlom z mikroskopijnym ekranem?
> Wiesz, ale uzywany, sprawny i duzo wiekszy monitor to ja moge kupic za
> kwote wielokrotnie mniejsza.

To sobie go do jasnej cholery do 50 calowej plazmy podłącz. To ma być komp
do netu, czy kino domowe?

> Co to jest "modny netbook"?

Małe, białe, do internetu :P

> Co nie znaczy, ze tylko do internetu.

A do czego? Przecież chyba nie do AutoCada itp, bo dzielenie jednego
komputera gdzie są takie programy uruchamiane to chyba źle pojęta
oszczędność. Poza tym netbook nie musi służyć tylko do internetu, to w
końcu normalny komputer, tylko słabszy.

> Wlasnie zamiast kilkuset zlozych wydales kilka tysiecy, na rozwiazanie,
> ktore nie jest koniecznie potrzebne. Brawo.

Jakie kilka tysięcy? Moja córka dostała laptopa do internetu; laptopa
wartego pewnie ze 300-500zł. Wystarcza jej - do innych celów zresztą też.

> Zgodnie z twoim rozumowaniem, samochod osobowy jest przystosowany do
> przewozenia jednej i tylko jednej osoby - przeciez wiekszosc osob
> wlasnie w ten sposob korzysta z auta.

No jeśli będzie miał montowany seryjnie jeden tylko fotel, a drugi będzie
można sobie zamontować zamiast bagażnika na dachu, to pewnie twoja analogia
nabierze sensu.

> A jak ma jechac druga osoba, nalezy koniecznie kupic kolejny samochod.

Zgodnie z powyższym rozumowaniem masz rację. Szkoda, że tylko w takim
przypadku.

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Be Quiet BQT E5-350W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX