Re: pecet na 2 ;)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 17:10:16 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
>Jakie kilka tysięcy? Moja córka dostała laptopa do internetu; laptopa
>wartego pewnie ze 300-500zł. Wystarcza jej - do innych celów zresztą też.

Współczuję kręgosłupowi.

>No jeśli będzie miał montowany seryjnie jeden tylko fotel, a drugi będzie
>można sobie zamontować zamiast bagażnika na dachu, to pewnie twoja analogia
>nabierze sensu.

No właśnie nie. Tak Ci się wydaje, bo jesteś przyzwyczajony do sytuacji
Ein Volk, Ein^W^W^Wjeden komputer - jeden użytkownik. Rozumując na tej
zasadzie, nigdy nie dorobilibyśmy się wielodostępnych serwerów (i nie,
nie chodzi mi o serwery w sensie serwerów usług, a o serwery na których
wiele osób interaktywnie pracuje; na bogów, przecież X11 ma już przeszło
20 lat)

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Wiesz, skopanie czegoś nigdy nie jest syste-
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. mem przykrojonym  do  wymagań  90%  użytkow-