Re: pecet na 2 ;)

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 13:29:22 MET DST

Mariusz Kruk schrieb:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tomasz Chmielewski"

> Faktycznie, o Layoutach zapomniałem.

> Pewien jesteś, że będą to zupełnie osobne X serwery? Należące do różnych
> użytkowników, na przykład? Z róznymi sesjami itp.?

Tak.
Mozesz poprawic konfiguracje (xorg.conf), wcisnac na ktorejs z klawiatur
magiczne ctrl+alt+backspace; zostanie ubity/zrestartowany tylko dany
serwer X.

> A, Ty to w ogóle wszystko przez [xkg]dm chcesz obsługiwać. Da się tak ze
> 'startx' dla dwu użytkowników?

Tu najlatwiej by bylo odpalic dwie rozne konfiguracje.
Albo troche zmienic konfiguracje, i odpalic cos jak: X -layout ...

startx analogicznie tez by sie dalo (startx -- -layout ...).

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org