Re: pecet na 2 ;)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 13:22:39 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tomasz Chmielewski"
>Nie.
>
>Zamiast sie rozpisywac, kawalek konfiguracji:
>
>Section "ServerLayout"

Faktycznie, o Layoutach zapomniałem.

> [...]
> InputDevice "Keyboard0" "CoreKeyboard"
> InputDevice "Mouse0" "CorePointer"
>
> Screen 1 "Screen1" RightOf "Screen0"
> InputDevice "Keyboard1" # "CoreKeyboard"
> InputDevice "Mouse1" # "CorePointer"
>
>EndSection
>

>Czyli - Screen0 obsluguje Keyboard0 i Mouse0, itd. (dalej w konfigu -
>konfiguracja kart, monitorow, i co z nich jest podczepione do Screen0
>czy Screen1).
>

>I uruchomia sie dwa X serwery, z niezaleznymi urzadzeniami (jeszcze
>trzeba dopisac dodatkowy "Screen" (:1) do konfiguracji gdm czy kdm;
>inaczej nie bedzie sie tam mozna zalogowac.

Pewien jesteś, że będą to zupełnie osobne X serwery? Należące do różnych
użytkowników, na przykład? Z róznymi sesjami itp.?
A, Ty to w ogóle wszystko przez [xkg]dm chcesz obsługiwać. Da się tak ze
'startx' dla dwu użytkowników?

>Ja wiem, ze jakby gwaltownie zaczeli tracic rynek, to napisanie service
>packa dodajacego taka mozliwosc zajeloby im tydzien.
>Niemniej jednak, na dzien dzisiejszy, technicznie nie ma takiej
>mozliwosci ;)

OK. Mamy trochę różne definicje technicznej możliwości ;->

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Cluster bombing from B-52s is very, very ac-
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' curate -- the bombs always hit the ground.