Re: pecet na 2 ;)

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 13:23:23 MET DST

Andrzej Libiszewski schrieb:

> Do tego stawia się router...

I router powoduje, ze dwie osoby moga pracowac niezaleznie na jednym
komputerze? Ciekawe...

> ....a zamiast drugiego kompletu myszy i klawiatury wygodniej postawić
> używany (poleasingowy?) komputerek za 200zł. Monitora nie liczę, bo tu i tu
> są potrzebne dwa.

Czemu wygodniej? Dodatkowe zrodlo halasu, ciepla, dodatkowy wydatek na
prad, kolejne kable, wtyczki, zajete miejsce, watpliwa wartosc
estetyczna - to dla ciebie definicja "wygody"? Dla mnie nie.

Zupelnie nieudana analogia.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org