Re: pecet na 2 ;)

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 13:17:15 MET DST

Mariusz Kruk schrieb:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tomasz Chmielewski"
>
> Ale to, o ile dobrze myślę, uruchomi jeden Xserwer dla jednego
> użytkownika, obsługujący wszystkie urządzenia.

Nie.

Zamiast sie rozpisywac, kawalek konfiguracji:

Section "ServerLayout"
     Identifier "layout1"

     Screen 0 "Screen0" 0 0
     InputDevice "Keyboard0" "CoreKeyboard"
     InputDevice "Mouse0" "CorePointer"

     Screen 1 "Screen1" RightOf "Screen0"
     InputDevice "Keyboard1" # "CoreKeyboard"
     InputDevice "Mouse1" # "CorePointer"

EndSection

Czyli - Screen0 obsluguje Keyboard0 i Mouse0, itd. (dalej w konfigu -
konfiguracja kart, monitorow, i co z nich jest podczepione do Screen0
czy Screen1).

I uruchomia sie dwa X serwery, z niezaleznymi urzadzeniami (jeszcze
trzeba dopisac dodatkowy "Screen" (:1) do konfiguracji gdm czy kdm;
inaczej nie bedzie sie tam mozna zalogowac.

(...)

> Wróć. Technicznie, to Windows nawet i miałby pewnie możliwość. Tyle, że
> z przyczyn politycznych taka ewentualność jest zablokowana.

Ja wiem, ze jakby gwaltownie zaczeli tracic rynek, to napisanie service
packa dodajacego taka mozliwosc zajeloby im tydzien.
Niemniej jednak, na dzien dzisiejszy, technicznie nie ma takiej
mozliwosci ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org