Re: Anti-Glare ,Glare w notebookach - wasze doświadczenia

Autor: dragastani <dragastani_at_onet.eu>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 15:02:51 MET DST

"ChOpLaCz" <choplacz@gazeta.pl> wrote in message
news:g92ur7$3pi$1@inews.gazeta.pl...

a miales matryce blyszczaca czy tylko widziales ja w sklepie? pytam sie,
bo tez bylem bardzo, bardzo negatywnie nastawiony do tego typu
wyswietlaczy i nigdy w zyciu bym nie kupil takiego "lusterka" ale
pisalem wczesniej nie mialem wyboru i nie moglem wziasc z matowa
laptopa - teraz bazujac na swoim doswiadczeniu nie wiem czy nastepny
laptopa nie bedzie jednak z matryca blyszczaca

--
dragastani