Re: Anti-Glare ,Glare w notebookach - wasze doświadczenia

Autor: ChOpLaCz <choplacz_at_gazeta.pl>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 09:13:36 MET DST

> Wiec jesli idze o blyszczaca to jestem mile
> rozczarowany.

Raczej - mile zaskoczony.
"Rozczarowany" ma zawsze charakter negatywny.

Osobiście jestem przeciwnikiem fajerwerku pt.
błyszcząca matryca. Wkurza mnie nieprzeciętnie.
Wiele zależy od warunków pracy. Jeden pracuje
nocą w wyciemnionym pomieszczeniu i jest ok.
Inny w pokoju, gdzie za plecami masz włączony
telewizor, czy akwarium, które będzie doprowadzać
Cię do szału. Gwarantuję.

Zawsze będę szukał matrycy matowej.
Jeden problem. Spróbuj dziś wejść to sklepu AGD
i kupić, dobry telewizor z tradycyjnym kineskopem
(nie LCD). Podobnie z lapkami. Wciska się tę
nowinkę userom na siłę.

Na 10 lapków w 8 będziesz miał glare :(.
Tak więc, jak ocenisz parametry kompa w stosunku
do dyskomfortu korzystania z lśniącej matrycy, to
pewnie i tak skończy się tekstem... kurcze, no
fajny, tylko ta matryca lśniąca, ale... no wezmę,
co mi zostało, może nie będzie tak źle.

Tak więc chcieć a móc w tym wypadku to trudne
do połączenia. Osobiście wolę matowe matryce.
Tyle, że mogę sobie "woleć"... jak jest problem,
żeby je dostać razem z "resztą" która mi odpowiada
:(

pozdr

---
ChOpLaCz