Re: Anti-Glare ,Glare w notebookach - wasze doświadczenia

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 21:33:24 MET DST

> W blyszczacej odwzorowanie kolorow, ich nasycenie jest o
> wiele lepsze niz w matowej. Matowa matryca jest ... taka wlasnie matowa.

ja tak tylko wspomne - nasycenie owszem, natomiast odwzorowanie to zupelnie
co innego niz myslisz

http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_118057.html

generalnie to ze sa nasycone i bardziej 'blyszczace' z odwzorowaniem nie ma
nic wspolnego

a co do samego watku, matryca blyszczaca jest lepsza, ale go ogladania filmow
czy zdjec w pomieszczeniach gdzie nic sie nie odbija, w pozostalych
zastosowaniach, zwlaszcza outdoor ;) przypomina mi okulary bez antyodblasku,
kto mial wie o czym mowie