Re: Polesingowy Dell czy nowy składak ?

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 16:31:45 MET DST

Mikolaj Tutak pisze:

> Sama w sobie jest "pasywna" ale w wymienionej obudowie nie jako, że
> obieg powietrza jest sztucznie wspomagany przez wentylatory.

moment
nie pytam czy karta jest chlodzona pasywnie tylko czy ma chlodzenie pasywne.

Czytajac ciebie jak rozumiem karta po wlozeniu do komputera traci
chlodzenie pasywne? Ktos kradnie radiator? :)

Wracajac do poczatku klotni:
"Np Dell sx270 z P4 2,4GHz jest z pasywnym chlodzeniem na procku "
I jest to 100% prawda jesli na procku jest tylko wentylator.
I mimo to procesor jest chlodzony aktywnie, bo wystepuje tunel z
wentylatorem.

Normalnie cud, obaj maja racje :)

Marx