gdzie sprawdzić, co szukać, po SP3

Autor: Tomek <ankra17_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 09:17:42 MET DST

Pobrałem automatyczną aktualizację windows SP3 i po zainstalowaniu
system się nie uruchomił.
Uruchomiłem w trybie awaryjnym komputer i odinstalowałem SP3, dalej
system uruchamiał sie w trybie awaryjnym.
Przywróciłem system z punktu przywracania ( przed SP3 ) zadziałał i
uruchomił sie system ale po drugim restarcie.

Uruchamia sie na dwa razy, po włączeniu pokazuje się okno Windows i
komputer przestaje reagować, robię reset główny i system uruchamia się
prawidłowo.

Co mogę zrobić , czego szukać, w celu poprawy zaistniałej sytuacji.
  windows xp home, legalny, Procesor P4 2,8 Ram 1GB,
az