Re: Anti-Glare ,Glare w notebookach - wasze doświadczenia

Autor: dragastani <dragastani_at_onet.eu>
Data: Wed 27 Aug 2008 - 00:14:46 MET DST

Teraz mam blyszczaca matryce a wczesniej caly czas mialem laptopy z
matowa
matryca. Jak kupowalem ostatniego laptopa to raczej nie mialem
mozliwosci
zakupy matowej matrycy i powiedzialem - raz kozie smierc. Wiec jesli
idze o
blyszczaca to jestem mile rozczarowany. Nie wiem ile to zasluga jakosc
matrycy (pewnie duza) ale dzis juz bym sie mocno zastanawial czy
kupowalbym
matryce matowa. W blyszczacej odwzorowanie kolorow, ich nasycenie jest o
wiele lepsze niz w matowej. Matowa matryca jest ... taka wlasnie matowa.
mojej blyszczacej fakt odbijam sie ale tylko jak mam caly ekran czarny -
wieczorem, w nocy jest rewelacyjna, w sloneczny dzien podjasniam ja i
efektu
"odbicia" nie zauwazam. Krotka rada - jesli chcesz kupic z blyszczaca to
przejdz sie do sklepu i zobacza jak to wyglada.
Aha - te smugi, dotkniecia - nie wiem o co chodzi, moze chlopcy maja
dotykowe ekrany, ze caly czas macaja te matryce.
Moj laptop to Dell Inspiron 1720.