Re: Modernizacja starego komputera - prośba o poradę

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 14:00:10 MET DST

Dla programów, czy pojedynczej aplikacji ?
To wazne, a wydaje mi sie ze dla pojedynczej.

---
No wiec w czym problem?
---
Jak i wiele innych rzeczy.
Zawsze wolalbym miec wiecej niewykorzystanego, niz za
mało nieobecnego RAMu ;). Do tego dobrze wyzarta winda
sama zezre 1GB. 2 pozostale GB dla aplikacji.
Zreszta przy obecnych cenach kosci rozmowa zdaje sie nabierac
charakteru iscie akademickiego. Kiedys, gdy za 8MB (!) placilo sie
tyle, co za polowe uzywanego "malucha", faktycznie mialo to znaczenie.
Dziś?
---
Sam chetnie poczytam.
pozdr