Re: Modernizacja starego komputera - prośba o poradę

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.na.pohybel.spamerom>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 13:40:21 MET DST

Osadnik naskrobał(a):

> Wiesz mam działającą stacje dyskietek ale wyjąłem ja z komputera bo nie
> używam zupełnie. Mam np monitor CRT 19" ale nie używam bo kupiłem LCD.

Niedawno pozbyłem się 14"CRT które ładnych parę lat zaśmiecało mi szafę :)

> Jest sens nawet 3GB :)

Niby tak :) Ale z tym mam coraz więcej wątpliwości. Tak jak w innym poście
pisałem w pracy mam 4GB i widoczne 3GB. Ostatnio na szkoleniu z Inventora
dyskutowalismy o tym ze szkoleniowcem. Wyszło na to, że widocznych jest
3GB, ale dla programów dostepnych 2GB. Dopiero odpalenie XPka w trybie 3GB
daje pełen dostep do 3GB, ale to może powodowac problemy z niektórymi
programami. Nie dam głowy czy to najprawdziwsza prawda. Ktoś wie coś
więcej?

Pozdrawiam,

--
mgr inż. Doc, docentos13@wp.pl.na.pohybel.spamerom
Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...