Re: Modernizacja starego komputera - prośba o poradę

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.na.pohybel.spamerom>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 14:38:03 MET DST

JeRRy naskrobał(a):

> Dla programów, czy pojedynczej aplikacji ?
> To wazne, a wydaje mi sie ze dla pojedynczej.

Też mi się wydaje, że dla pojedyńczej aplikacji.

> Zreszta przy obecnych cenach kosci rozmowa zdaje sie nabierac
> charakteru iscie akademickiego. Kiedys, gdy za 8MB (!) placilo sie
> tyle, co za polowe uzywanego "malucha", faktycznie mialo to znaczenie.
> Dziś?

Racja, racja... najpierw upgrade z 16MB do 32MB, potem do 128MB i w końcu
do 256MB. Za każdym razem rozterki. I każda z tych kości była droższa od
najtańszej markowej kości pamięci dostęnej teraz. No ale nigdy nie
żałowałem, zawsze był znaczący przyrost mocy. Ale wiesz jak to jest. Jak
coś jest tanie to dlaczego nie może być za darmo :)

Pozdrawiam,

--
mgr inż. Doc, docentos13@wp.pl.na.pohybel.spamerom
Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...