Re: Modernizacja starego komputera - prośba o poradę

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 08:22:41 MET DST

> Tylko pytam :) 64bit spotkałem do tej pory jedynie w pracy w dwóch
> przypadkach (jeden na XP64, drugi bodajże na 2003). Problem ze
> sterownikami pojawił się tylko raz (ploter HP).

No wiesz. Wlasnie na tym jajko polega. :)
Zwykle nie ma sie tych urzadzen na kopy, tylko kilka
(jakis ploter, skaner, drukarka) i niedzialanie tego
jednego komponentu powoduje dyskomfort.
Na XP mialem wszystko, wsiadlem na Viste (no!
w koncu mam Viste!) i nie dziala mi moj swietny,
sprawdzajacy sie od x czasu skaner, itp. a nie
zyskalem nic (tak jest w wielu przypadkach - oprocz
ekranu powitalnego Visty znaczna wiekszosc
"normalnych" userow nie wykorzystuje nowosci
Visty, a na wlasne zyczenie przyjmuje na klate
problemy, ktore niesie :).

Zreszta idac tym tokiem.
Miales kontakt z dwoma maszynami z Vista, z czego
na jednej pojawil sie problem z ploterem.
Czyli wspolczynnik "problemowosci" w tym wypadku to 50% ;)

---
> Hmm. Skoro nie polecasz Visty 64
Nie mowie, ze "nie polecam".
Do zadan, ktore wymieniasz, nie widze jakiegos wiekszego
sensu na jej stosowanie. Racjonalnosc. Wiecej problemow
niz zysku IMO :)
---
> to w takim razie lepiej też zostać przy "tylko" 2GB RAM
> skoro reszta i tak nie będzie obsługiwana.
Hmm... chyba nie do konca.
Nie chce medrkowac. Trzeba by dobrze googlnac temat.
Z wykorzystaniem pełnych 4GB faktycznie pod XP jest
ponoc problem, ale grubo ponad 3GB (3,5?) obsluguje.
Pewnie wypowiedza sie magicy wiedzacy wiecej w tym temacie.
pozdr.