Re: Modernizacja starego komputera - prośba o poradę

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.na.pohybel.spamerom>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 08:11:57 MET DST

JeRRy naskrobał(a):

> Skoro to wszystko bylo i bedzie nadal do, jak to nazwales - internetu,
> prac biurowych, itp. to po co "pchac sie" na sile w wykorzystywnaie
> 64bit i branie sobie na garba wszelkich problemow zwiazanych z vista
> (niekompatybilnosci, sterowniki, itp.)?
> Ja odpuscilbym sobie fajerwerki i 64bit, a do tego, do czego ma byc
> Twoj komp po modernizacji wystarczy (i bedzie mial "nadmiar mocy"
> (jezeli cos takiego wystepuje przy jakimkolwiek OS M$ ;) i pod XP.
> IMO.

Tylko pytam :) 64bit spotkałem do tej pory jedynie w pracy w dwóch
przypadkach (jeden na XP64, drugi bodajże na 2003). Problem ze
sterownikami pojawił się tylko raz (ploter HP).

Hmm. Skoro nie polecasz Visty 64 to w takim razie lepiej też zostać przy
"tylko" 2GB RAM skoro reszta i tak nie będzie obsługiwana.

Pozdrawiam.

--
mgr inż. Doc, docentos13@wp.pl.na.pohybel.spamerom
Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...