Re: Modernizacja starego komputera - prośba o poradę

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.na.pohybel.spamerom>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 08:42:01 MET DST

JeRRy naskrobał(a):

> Hmm... chyba nie do konca.
> Nie chce medrkowac. Trzeba by dobrze googlnac temat.
> Z wykorzystaniem pełnych 4GB faktycznie pod XP jest
> ponoc problem, ale grubo ponad 3GB (3,5?) obsluguje.
> Pewnie wypowiedza sie magicy wiedzacy wiecej w tym temacie.

W pracy mam 4GB. Widoczne są 3GB. Ale ile faktycznie jest wykorzystanych
nie wiem.
A tak swoją drogą to jak to będzie z pamięcią zintegrowanej grafiki
zakładjąc przypadek zainstalowane 4GB, widoczne i wykorzystane 3GB? Czy
grafika będzie odjęta od tych 3GB czy od 4GB?

Pozdrawiam,

--
mgr inż. Doc, docentos13@wp.pl.na.pohybel.spamerom
Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...