Re: Modernizacja starego komputera - prośba o poradę

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 06:18:21 MET DST

> Postanowiłem lekko zmodernizować starą stacjonarkę używaną głownie do
> internetu (www i poczta przez Neo), prac biurowych (Word, Excel),
> oglądania zdjęć, prostych gier. Teoretycznie stara konfiguracja do takich
> zadań jest OK, ale jak się człowiek przyzwyczaił do lepszego w pracy to go
> strasznie drażni powolność starego kompa :)
>
> Modernizacja ma być bardzo budżetowa i ograniczyć się do wymiany
> procesora, płyty głownej i pamięci RAM.

> No i zastanawiam się nad systemem MS Vista żeby wykorzystać 64bit
> procesora. Tylko którą wersję wybrać? Do tej pory nie myslałem o Viście,
> [...]

Skoro to wszystko bylo i bedzie nadal do, jak to nazwales - internetu,
prac biurowych, itp. to po co "pchac sie" na sile w wykorzystywnaie
64bit i branie sobie na garba wszelkich problemow zwiazanych z vista
(niekompatybilnosci, sterowniki, itp.)?

Ja odpuscilbym sobie fajerwerki i 64bit, a do tego, do czego ma byc
Twoj komp po modernizacji wystarczy (i bedzie mial "nadmiar mocy"
(jezeli cos takiego wystepuje przy jakimkolwiek OS M$ ;) i pod XP.
IMO.

pozdr
JeRRy