Re: Toshiba L300-11g

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 15 Aug 2008 - 15:11:52 MET DST

fra.proxy@gmail.com pisze:

> I jeszcze jedno - choc to moze byc bardziej temat na forum WinXP - w
> laptopie jest dysk 200 Gb a po instalacji systemu widze okolo 180 Gb.
> Czy to kwestia przelicznika czy moze system nie daje rady?
> Wiem, ze pytanie moze byc dla niektorych glupie ale wole sie upewnic
> bo sam zdurnialem...

Jest dobrze.

Przy okazji spytam skąd brałeś stery do XP (zakładam, że masz XP skoro
wspomniałeś o tym forum)?
Mam model 11F i coś jest nie tak.
Wszystko zainstalowane poprawnie, wszystkie stery poprawne, a mimo to w
zasadzie żadna gra nie rusza. Dokładniej to rusza ale jest problem z
czasem reakcji. Po wciśnięciu dowolnego klawisza opóźnienie reakcji to
nawet 3 sekundy. Do tego jeszcze jak jednocześnie w grze używa się
myszki i klawiatury to lagi są takie, że szkoda gadać.

Poza tym w normalnej eksploatacji nie występują te problemy.

--
I wszystko jasne :)
GG  - 2539855