Re: Kolejność DIMM-ów

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 15 Aug 2008 - 15:20:11 MET DST

W dniu 2008-08-15 10:11 Q napisał/a:

> nie wazna jest kolejnosc;
> wazne jest co (jaki typ) gdzie (w ktore gniazdo) mozesz wlozyc;

W środkowym, czyli DIMM-2 siedzi mi inna pamieć (tak pokazuje Everest)
niż ja myślałam. No i dobrze. Zostawię ją. Tylko znowu muszę wyciągnąć
tą z DIMM1 i wsadzić (jak się da) tą którą wyciągnęłam przedtem z DIMM1.
Uszarpałam się z obudową, bo nie mogłam dopasować dziurki do przycisku i
to było strasznie męczące i stresujace :D Już myślałam, ze przycisk
włączania komputera mi sie zepsuł.

Aha, dzięki :-)

--
animka