Toshiba L300-11g

Autor: <fra.proxy_at_gmail.com>
Data: Fri 15 Aug 2008 - 14:09:17 MET DST

Witam szanownych grupowiczow,

mam takie pytanie - w informacjach dot. wymienionej Toshiby widnieje
informacja, ze sprzedawany jest z 1024 mb RAM z mozliwoscia
rozszerzenia do 2048. Czy mam rozumiec, ze wstawienie kosci 2048
spowoduje, ze sprzet nie bedzie jej widywal czy jak?
I jeszcze jedno - choc to moze byc bardziej temat na forum WinXP - w
laptopie jest dysk 200 Gb a po instalacji systemu widze okolo 180 Gb.
Czy to kwestia przelicznika czy moze system nie daje rady?
Wiem, ze pytanie moze byc dla niektorych glupie ale wole sie upewnic
bo sam zdurnialem...