Re: Toshiba L300-11g

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Sat 16 Aug 2008 - 02:32:33 MET DST

By³ 15 sierpieñ (pi±tek) gdy o godz. 15:11 *Flo* napisa³(a):

> Przy okazji spytam sk±d bra³e¶ stery do XP (zak³adam, ¿e masz XP skoro
> wspomnia³e¶ o tym forum)?

Wszelkie stery do XP pod Toshibe mo¿na znale¼æ na europejskiej stronie
wsparcia dla Toshiby, trzeba troszke poszukaæ.

> Mam model 11F i co¶ jest nie tak.
> Wszystko zainstalowane poprawnie, wszystkie stery poprawne, a mimo to w
> zasadzie ¿adna gra nie rusza.

No chwilunia, masz lapa na celeronie, w bud¿ecie za 1300z³ i chcesz grac w
jakies gry? To nie jest konsola xbox mój drogi...To jest laptop do pracy a
nie do gier.

--
Pozdrawiam, Chichotek
DFI nf4 Ultra, AMD64+AC Freezer, 2xKingston, Gigabyte, 3xSeagate,