Re: Toshiba L300-11g

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 16 Aug 2008 - 09:46:58 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "fra.proxy@gmail.com"
>mam takie pytanie - w informacjach dot. wymienionej Toshiby widnieje
>informacja, ze sprzedawany jest z 1024 mb RAM z mozliwoscia
>rozszerzenia do 2048. Czy mam rozumiec, ze wstawienie kosci 2048
>spowoduje, ze sprzet nie bedzie jej widywal czy jak?

Możliwe. Możliwe, że zobaczy tylko 2GiB. A możliwe, że w ogóle nie
zobaczy modułu. (nie kości!)

>I jeszcze jedno - choc to moze byc bardziej temat na forum WinXP - w
>laptopie jest dysk 200 Gb a po instalacji systemu widze okolo 180 Gb.
>Czy to kwestia przelicznika czy moze system nie daje rady?
>Wiem, ze pytanie moze byc dla niektorych glupie ale wole sie upewnic
>bo sam zdurnialem...

Przede wszystkim, to nie gigabitów, tylko gigabajtów. Czyli GB.
A różnice w pojemności dysków, prelicznikach między GB a GiB itede itepe
były tu tyle razy omawiane, że mi się kolejny raz nie chce.

--
\------------------------/ Always  remember  that you are unique.  Just
| http://epsilon.eu.org/ |