Re: myszki logitecha mx620

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Fri 15 Aug 2008 - 13:43:18 MET DST

Dnia Fri, 15 Aug 2008 12:36:36 +0200, grafi napisał(a):

> Ciezko ok, ale czy mozna to zrobic precyzyjnie?

Popróbowałem parę razy i na bok się rolka nie przechylała. W górę i w dół
też nie, ale ciężko mi powiedzieć jak to będzie w codziennej pracy.

> I jak z pozostalymi
> wrazeniami z uzytkowania?

Na kolorowej podkładce foto jeździła nierówno, na materiałowej jeździ
równo, choć trochę ciężko (sama jest dość ciężka). Zasięg ma dobry. Główne
klawisze ma b. miękkie - typowe dla Logitecha. Mam długie palce, więc rolka
jest dla mnie trochę za blisko. Najbardziej w rolce mi się podoba tryb
gładkiego przewijania (jak ją kupiłem, to rolka była niewyważona i czasem
po zatrzymaniu sama kręciła się nawet o pół obrotu, ale wymieniłem w ramach
gwarancji na nową i już jest OK). Na spodzie myszki jest przełącznik:
przewijanie gładkie lub skokowe.

Tu też inne opinie:
http://tiny.pl/2sn2

--