Re: Montaz monitora na scianie - uchwyty

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 09:20:48 MET DST

Dnia Mon, 11 Aug 2008 21:36:57 +0200, Irokez napisał(a):

> A więc Norbert 1900 lub 2400 - 500zł płacisz extra za ewentualne kożyści w
> przypadku awarii, z których możesz nigdy nie skorzystać. Powiedzmy
> statystycznie uszkodzi sie raz przez te 5 lat, więc masz door-to-door a ja
> zapłacę 30zł za kuriera. BadPixele - raczej mocny argument ale mam to
> szczęście nie mieć żadnego.

No Ty miales szczescie, a dla mnie to za duze ryzyko.
Zreszta mysle, ze gdybys byl swiadom tego wszystkiego wczesniej to tez bys
nie zaryzykowal ;-)

> Za 2400 bym nie kupił bo to już dla mnie przesada do domowej mojej zabawy
> (zastanawiałem się nad NEC 1990NXp). Gdybym pracował zawodowo, inna sprawa,
> monitor zarabia i ważne są te właśnie szczeguliki. W sumie i tak zaszalałem.

Te 2400 to tez dla mnie spora suma za monitor, co prawda uzywam go do
pracy, ale ta praca nie ma wiele wspolnego z grafika i moglbym tez uzywac
TN, taki byl pierwotny plan, ale rzeczywiscie przejscie z PVA na TN moze
byc przykre.

> Nie namawiam, tylko chłodno skalkulować, zwłaszcza że pozostałe monitory
> które właśnie wejdą do sprzedaży, czyli HP i chyba Samsung cytuję "S2231W to
> monitor o klasę lepszy od wszystkich wymienionych w tym wątku".
> Mi się czekać już nie chciało.

Mi tez sie nie chce, ale postanowilem dotrwac do poczatku wrzesnia, teraz
akurat jade na urlop i temat odkladam na 3 tygodnie, moze cos sie na rynku
poruszy.

Dzieki za udzial w watku.

--
pozdrawiam