Którą z tanich kart graficznych kupić

Autor: jaQbek <jzysnarski_at_gmail.com>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 09:26:49 MET DST

Chcę sobie pograć w jedną z troszkę nowszych gier - konkretnie
Settlers VI, jednakże problem jest taki, że mój poczciwy GeForce 3
Ti200 jej nie uciągnie. Wymaga minimum GeForce4, a najlepiej GeForce
7600. Chcę kupić jakąś niedrogą kartę - tak do 100 zł, tak aby ta gra
mi ruszyła. Póki co nie chcę pakować się w wymianę całego sprzętu.
Mam płytę ASUS A7V8X, a więc ze złączem AGPx8. Powiedzcie mi, czy
lepiej kupić GeForca Fx5500 z szyną 128bit, czy GeForca 6200 na 64
bit? Czy duża odczuję różnice między 128 a 256 MB pamięci? Czy typ
pamięci (DDR, DDR2) mocno wpływa na wydajność?
A może ATI Radeon? Zupełnie nie wiem, czym się kierować.