Re: Montaz monitora na scianie - uchwyty

Autor: Tom01 <biuroo-przez-jedno-o_at_mastiff.pl>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 10:17:09 MET DST

Norbert pisze:
> Tylko trzeba wiedziec (teraz juz wiem), ze w PL tez mozna kupic niemiecki
> monitor i sie o tym dowiemy dopiero wtedy, gdy nic juz nie bedzie mozna
> zrobic.

Ano w³a¶nie. Dlatego potêpiam taki sposób konkurencji. Jest to
oferowanie czego¶, co mo¿e nie byæ realne do wyegzekwowania.
Niewykluczone ¿e ten i ów, przeczyta o czym¶, na stronach producenta, a
oka¿e siê, ¿e posiadany egzemplarz jest tego czego¶ pozbawiony.
Nieuczciwe to raz, a nawet narusza niektóre paragrafy.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz ochotê zapytaæ mnie o monitory specjalistyczne?