Re: Raid 5

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 22:48:53 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrng9ul1f.ttc.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal AKA Miki"
>
> Ale oczywiście rozumiesz czym jest MTBF, prawda? Podobnie, jak wiesz, że
> inne rodzaje nośników mają podobny parametr (choć może nie podawany
> jawnie).

Rozumiem, ze to zaproszenie do akademickiej dyskusji? ;)
W plytach uzywa sie raczej pomiaru jakosci plyty i parametru zwanego BLER, a
nie MTBF (ktorego notabene nie bardzo da sie wyliczyc dla nosnikow
optycznych).
Tak szczerze, to nie bardzo mi sie chce rozwodzic w tym temacie, bo i
ekspertem nie jestem i temat stosunkowo dla mnie nieciekawy. Ale dosc dawno
temu zmuszalem sie do czytania takich duperel jak "Teoria i technika
niezawodnosci", czy blizej tematu - "Measures of CD-R Longevity" i pare
innych wiadomosci w tym temacie lyknalem, wiec najwyrazniej nie jestes
jedyny, ktory cos o tym wie :)

Dla mnie EOT

Pozdrawiam
Michal