Re: Raid 5

Autor: Seba_Fan <Seba_Fan_at_poczta.onet.Skasuj-to.pl>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 20:49:33 MET DST

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
wiadomości news:g7njmk$i0n$1@news.onet.pl...
> Wez to pod uwage, kiedy mowisz "przechowywalnia plikow na wiele lat" :)
> Jesli uwazasz, ze sa standardy, ktore nigdy nie umra, to powiedz, jakie to
> standardy :)
ja tak co 2-3 lata zmieniam sprzet, mialem dyski 200GB ATA zmienilem na
500GB SATA teraz zmieniam na 1TB SATA, wiec dane przenosze z mniejszych
dyskow, na wieksze, nie widze tutaj problemu.
i co wazne mam ciagly dostep do tego co chce, szukanie po plytach mnie
denerwuje, a tak do dyskow mam szybki dostep.