Re: Raid 5

Autor: Seba_Fan <Seba_Fan_at_poczta.onet.Skasuj-to.pl>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 20:42:29 MET DST

Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisal w wiadomosci
news:juru9451cjsulr5ugkl1vflbkvlmjcdak4@4ax.com...
> jesli to ma byc tylko i wylacznie przechowywanie/zabezpieczenie
> plikow, to faktycznie uzycie RAID jest troche bez sensu, ale jesli do
> tych danych ma byc staly dostep, to rozwiazanie z RAIDem wydaje mi sie
> jak najbardziej uzasadnione. <rs>

hm, zastanawialem sie i sam juz nie wiem, staly nie czyli co chwile nie
potrzebuje
plytki CD i DVD odpadaja mam pare tysiecy i jak cos potrzebuje to mnie szlak
trafia jak musze szukac, a chalupy nie mam jak bibloteka ze sobie znajde
regal B12 i juz :)
mam po prostu domowe archiwum zbierane wiele lat i tak naprawde 60% jeszcze
nie sprawdzalem, ale sa tam jeszcze rzeczy z czasow super amigi :)
nie uzywam, ale cos tam w serduszku zostalo po kochanych amigach

bylo pisane o porzadkach to racja, ale zabieralem sie za to duzo razy i
jakos kiepsko to wychodzi, jestem typem, ktory lubi zbierac i miec

Michal AKA Miki

no masz racje, ale jezeli juz to tylko RAID5 systemowy

przyklad wczoraj chcialem zobaczyc moje nagrania z kamerki HD z przed
jakiegos czasu i pyk od razu mam dostep do tego co chcialem, a nie szukanie
po plytach, podlaczanie dyskow zewnetrznych itd
"Michal AKA Miki' chcialbym podziekowac bo to co napisales, to madra rzecz
i daje do myslenia

liczac jeszcze to dysk 1 TB to koszt 320zl wiec oplacalnosci nie widze w
inych urzadzealy niach
moze lepszym rozwiazaniem jest zrobic jakis tam maly porzadek i copy na inny
dysk to co w miare, a raczej za czym bym tesknil jakby padlo
dlatego ciekawe sa te uwagi i z mojego punktu widzenia oplacalnosci i w
miare szybkiego dostepu do raid 5