Re: Przenosna drukarka

Autor: 666 <usunto_at_wp.eu>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 20:22:41 MET DST

Atramentówki najczęściej zasilane sa przez osobny zasilacz i mają wejście do zasilania.
Jakie to najczęściej wejscie?
Stały / zmienny, i napięcie, i amperaż?
Może przetwornica nie byłaby potrzebna przy niektórych modelach, podobnie jak istnieją monitory LCD zasilane 12 volt?
JaC
PS. Dawna HP LJ4l była dość kompaktowa, natomiast nie bardzo wiadomo, jak by się laserówka zachowywała przy zasilaniu z przetwornicy
napięciem mniej więcej PROSTOKATNYM - zdaje się, że własnie taką przetwornicą załatwiłem ostatnio baterię w notebooku :-((

-----