Re: Montaz monitora na scianie - uchwyty

Autor: Tom01 <biuroo-przez-jedno-o_at_mastiff.pl>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 19:51:16 MET DST

Irokez pisze:
> Dopisze tylko warunki w skrócie:
> "gwarancja 60 miesięcy, termin naprawy 14 dni roboczych, może się
> wydłużyć w przypadku importu części na co zgadza się osoba korzystająca
> z gwarancji"
> "drugi i kolejny rok gwarancji daje prawo wyłacznie do nieodpłatnej
> robocizny wraz z użyciem niezbędnych do napraw części" - nie kapuję..
> znaczy że pierwszy rok wysyłka za friko, potem płacę? Bo reszta zapisu
> to normalna darmowa naprawa. Nic też nie pisze o kosztach wysyłki w
> pierwszym roku, czyli wyjdzie ewentualnie w praniu.
> [...]

Jak napisałem gwarancja nasza krajowa jest lepsza niż niemiecka. Dla
zainteresowanych poniżej pełny tekst:
http://monitory.mastiff.pl/monitory-eizo-gwarancja.php

Jest jeszcze kilka bardzo ciekawych nieformalnych regulacji, ale to
raczej tylko do wiadomości użytkowników "polskich" Eizo.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!