Irokez pisze:
> Dopisze tylko warunki w skrócie:
> "gwarancja 60 miesięcy, termin naprawy 14 dni roboczych, może się
> wydłużyć w przypadku importu części na co zgadza się osoba korzystająca
> z gwarancji"
> "drugi i kolejny rok gwarancji daje prawo wyłacznie do nieodpłatnej
> robocizny wraz z użyciem niezbędnych do napraw części" - nie kapuję..
> znaczy że pierwszy rok wysyłka za friko, potem płacę? Bo reszta zapisu
> to normalna darmowa naprawa. Nic też nie pisze o kosztach wysyłki w
> pierwszym roku, czyli wyjdzie ewentualnie w praniu.
> Co do tego punktu - Whirpool taki sam myk zrobił z zakupioną przeze mnie
> płytą do zabudowy - 6 miesięcy gratis, potem do 24 ja płacę
> zryczałtowaną opłatę za dojazd. Czyli można powiedzieć zaczyna się robić
> to norma, wcześniej tego nie było.
>
> "serwis nie jest zobowiązany do wystawienia nowej gwarancji w przypadku
> wymiany towaru na nowy" - hmm.. czy ten zapis jest ok?
Jak napisałem gwarancja nasza krajowa jest lepsza niż niemiecka. Dla
zainteresowanych poniżej pełny tekst:
http://monitory.mastiff.pl/monitory-eizo-gwarancja.php
Jest jeszcze kilka bardzo ciekawych nieformalnych regulacji, ale to
raczej tylko do wiadomości użytkowników "polskich" Eizo.
-- Tomasz Jurgielewicz Masz ochotę zapytać mnie o monitory specjalistyczne? Masz problem z kolorem? Wal śmiało! monitory.mastiff.pl, gg: 189335, skype: zpkmastiffReceived on Sun Aug 10 19:55:06 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 10 Aug 2008 - 20:51:04 MET DST