Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Bartosz <sethiel_at_o2.pl>
Data: Tue 05 Aug 2008 - 15:47:28 MET DST
Message-ID: <u8mg94d8nqsca75nkhcqn300j8v3g9ig4j@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Tue, 05 Aug 2008 12:16:53 +0200, Kubuś Puchatek
<kamil_mm@poczta.onet.pl> wrote:

>Dnia 04-08-2008 o 15:51:37 Adramelech <adresu@tu.nie.ma> napisał:
>
>> Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> Odpowiedz na
>> news:slrng9dbjf.ll5.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl:
>>
>>
>>> I tu w zasadzie należy zakończyć dyskusję zanim się trochę
>>> dokształcisz.
>>
>> Z praktycznego punktu widzenie sprawa wygląda tak:
>> Gdy klient który nie miał pojęcia o normach jakie spałnia panel,
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>> przynosi do
>> reklamacji monitor z tytułu Niezgodności Towaru z Umową i upiera się że
>> panel
>> ma wade, bo nie pali mu się jeden piksel, sprzedawca przyjmuje
>> reklamacje,
>> wysyła panel do producenta, dostaje od niego pisemną informacje, że panel
>> jest sprawny, daje to klientowi, obarcza go kosztami wysyłki, i
>> ewentualnie
>> życzy powodzenia w dochodzeniu przed sądem swoich racji.
>> Bo producent monitora da na pismie że monitor jest sprawny, i nie ma
>> żadnego
>> powodu by klient twierdził że tak nie jest.
>>
>> Pozdrawiam!
>
>
>Pytanie, jak wyglądałąby sprawa "z praktycznego" i "teoretycznego" punktu
>widzenia, gdyby monitor miał 10% uszkodzonych pikseli?
>Zakładamy, że producent ustalił sobie tak w normie ZN 2007/10-B10,
>wzmianka o której znajduje się co prawda w instrukcji, ale gdzieś na
>fafnastej stronie, pośród norm TCO99, Energy Star itp? Nie ma zaś jej
>nigdzie w sklepie w widocznym miejscu (wywieszkę w damskiej toalecie
>pomijamy), sprzedawca nie informuje nas też o tym.
>
>Pozdrawiam
>Kamil

norme 0 martwych piksli przez pierwszy tydzien/miesiac (nie pamietam)
ma LG i Ijama,
lg ma serwis w lodzi - jak sie pojawia martwy piksel to od reki
wysylaja i calosc w dwie strony zajmuje jakies 3-4 dni, jak nie maja w
magazynie to calosc zajmuje okolo 8-10 dni
wymienialem 4 razy
oczywiscie na koszt serwisu, wniosek taki ze gwarancja respektowana i
nie trzeba sie az tak bardzo uzerac
ijama serwis - nie wiem wiec nic powiedziec nie umiem

siemka
Received on Tue Aug 5 15:50:06 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 05 Aug 2008 - 15:51:02 MET DST