Re: jaki tani lcd 22" asus czy iiyama?

Autor: Roder <da_roder_at_tnij.poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Aug 2008 - 16:15:07 MET DST

> Jakosciowo iiYama nieporównywalnie lepsza.

 Jakosc ? Napewno nie ta najtansza iiYama .. mit z czasów CRT iiYamy ktore
byly niezle a teraz matryca pewnie samsunga tez jak w asusie a elektronika
przy 100 zl mniej nie moze byc raczej lepsza- ten asus napewno wypada lepiej
w testach

http://www.lesnumeriques.com/article-312-3045-50.html 2 gwiazdki yama

http://www.lesnumeriques.com/article-312-3037-150.html 3 gwiazdki assus
(wersja z kamerka)