Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 20:30:46 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tom01"
>Ustawa mówi następująco: "składanych publicznie zapewnieniach
>sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela; w szczególności
>uwzględnia się zapewnienia, wyrażone w oznakowaniu towaru lub reklamie,
>odnoszące się do właściwości towaru".
>
>Znaczy, wystarczy gdziekolwiek, zaznaczyć zgodność ze stosowną normą.
>Nie rozpatrujemy w tej chwili etyki postępowania
>sprzedawcy/producenta/przedstawiciela, którą będzie się kierować,
>publikując mniej wygodne informacje.

Źle rozumujesz. To jest ochrona konsumenta przed tym, że towar ma gorsze
właściwości niż podane przez producenta/sprzedawcę/etc. Innemi słowy,
jako kupujący mogę się powoływać na to, że producent podaje, że matryca
jest klasy pierwszej, ale nie mam obowiązku tego wiedzieć, jeżeli
producent mnie o tym nie uprzedzi.
Pewną furtką jest tu "oraz gdy jego właściwości odpowiadają
właściwościom cechującym towar tego rodzaju". Jednakowoż trzeba
zauważyć, że występują wyświetlacze wielu róznych klas, wiec ciężko
automagicznie domniemywać, że dany wyświetlacz jest jakiejś konkretnej
klasy. Dlatego ciekaw jesterm faktycznych rozstrzygnięć.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Kto  rano  wstaje,  ten  innym  śniadanie do
\  Kruk@epsilon.eu.org   / łóżka podaje.(Anetek)