Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 20:19:41 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> Co rozumiesz przez "w widocznym miejscu"? Widziałeś kiedyś na monitorze
> naklejkę ze specyfikacją ile może mieć badpikseli?
> Poza tym, widziałeś kiedyś sprzedawcę, który chwali się tym, że towar
> może być zepsuty? Raczej wręcz przeciwnie.

Ustawa mówi następująco: "składanych publicznie zapewnieniach
sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela; w szczególności
uwzględnia się zapewnienia, wyrażone w oznakowaniu towaru lub reklamie,
odnoszące się do właściwości towaru".

Znaczy, wystarczy gdziekolwiek, zaznaczyć zgodność ze stosowną normą.
Nie rozpatrujemy w tej chwili etyki postępowania
sprzedawcy/producenta/przedstawiciela, którą będzie się kierować,
publikując mniej wygodne informacje.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!