Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 20:19:28 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sławomir Januszkiewicz"
>Mariusz, daruj, ja wiem, że możesz być wyczerpany dyskusją
>rewelacyjności wbudowanych głośniczków do pracy biurowej i
>rewelacyjnej ergonomii notebooków, ale w tym wątku nie masz racji.
>Jeżeli producent, dystrybutor lub sprzedawca nie zapewnił Cię o braku
>wadliwych pikseli to generalnie przed sądem możesz mu nafiukać.
>Wszystko zależy od jego dobrej woli. Sąd po prostu stwierdzi, że
>istnieje norma, wedle której jego właściwości odpowiadają
>właściwościom cechującym towar tego rodzaju

No właśnie ciekaw jestem realnych rozstrzygnięć. Bo my sobie tak tu
gdybamy i każdy ma jakieś swoje racje.

>i fakultatywność tej
>normy nie ma tu nic to rzeczy.

W ogóle norma nie ma tu nic do rzeczy.

>Po prostu ta klasa produktów taka jest.

No i to ewentualnie mogłoby mieć znaczenie. Przy czym należałoby pewnie
ustalić czy informacja o tym była łatwo dostępna dla użytkownika,
zważywszy na fakt, że różne monitory mają różnie.

--
\------------------------/ [...]jakieś  chore  stosy i kolejki, które w