Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Sławomir Januszkiewicz <nuter_at_gazeta.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 20:08:38 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tom01"
>
> Znaczy, że nie wiem, że uważam towar mający wady za wadliwy? Coś
> kręcisz.

Mariusz, daruj, ja wiem, że możesz być wyczerpany dyskusją
rewelacyjności wbudowanych głośniczków do pracy biurowej i
rewelacyjnej ergonomii notebooków, ale w tym wątku nie masz racji.
Jeżeli producent, dystrybutor lub sprzedawca nie zapewnił Cię o braku
wadliwych pikseli to generalnie przed sądem możesz mu nafiukać.
Wszystko zależy od jego dobrej woli. Sąd po prostu stwierdzi, że
istnieje norma, wedle której jego właściwości odpowiadają
właściwościom cechującym towar tego rodzaju - i fakultatywność tej
normy nie ma tu nic to rzeczy. Po prostu ta klasa produktów taka jest.

Nuter