Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 18:48:25 MET DST
Message-ID: <g7234t$hbg$13@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Tom01 pisze:

> Z uporem zaprzeczę. Przedmiotowy przepis jest tak prosto napisany, że
> nie pozostawia nawet innych możliwości interpretacji. Wymiana, jeśli
> była, pozostaje faktem, ale nie w związku z ustawą. Mogło jej
> przyświecać sto innych przesłanek, włącznie z pójściem na rękę
> klientowi, który zabiera się za wytaczanie armat.

Nie było żadnych "armat"

Jeden z przykładów.

Przyjeżdża klient i przywozi LCD. Oczywiście sprzedawca mówi że norma na
piksele i tak dalej i wyciąga kartki.
Konsument na to, że on nie z gwarancji ale z ustawy korzysta.
I to był koniec wymiany zdań.
Norma i tabelki pod ladę, zgłoszenie niezgodności towaru z umową i do
serwisu samsunga.
Odpowiedź, że serwis potwierdza wystąpienie usterki w postaci święcącego
na biało piksela przyszła dość szybko.
Na tej podstawie sklep wymienił towar.
Jako, że tego modelu już nie było wymieniono na inny model innego
producenta wraz ze zwrotem różnicy w cenie.
Wymiany dokonał sklep, a nie serwis.

Sklep - sieć DOMAR Bydgoszcz.

Jedyną sporną kwestią był termin wymiany ale i tutaj dało się to jakoś
załatwić.

-- 
I wszystko jasne :)
GG  - 2539855
http://www.bezpieczenstwo-osobiste.com/
Received on Sat Aug 2 18:50:08 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Aug 2008 - 18:51:02 MET DST