Flo pisze:
> Przyjeżdża klient i przywozi LCD. Oczywiście sprzedawca mówi że norma na
> piksele i tak dalej i wyciąga kartki.
> Konsument na to, że on nie z gwarancji ale z ustawy korzysta.
> I to był koniec wymiany zdań.
> Norma i tabelki pod ladę, zgłoszenie niezgodności towaru z umową i do
> serwisu samsunga.
> Odpowiedź, że serwis potwierdza wystąpienie usterki w postaci święcącego
> na biało piksela przyszła dość szybko.
> Na tej podstawie sklep wymienił towar.
Nie jest to rozstrzygnięcie mówiące o faktycznym skorzystaniu z mocy
prawa. Takie mógłby orzec sąd. W tym wypadku, sklep prawdopodobnie ugiął
się pod argumentacją klienta i tyle. Nieznajomość prawa szkodzi. W tym
wypadku sklepowi. Może to i dobrze, za naukę trzeba płacić. ;-)
-- Tomasz Jurgielewicz Masz ochotę zapytać mnie o monitory specjalistyczne? Masz problem z kolorem? Wal śmiało! monitory.mastiff.pl, gg: 189335, skype: zpkmastiffReceived on Sat Aug 2 19:25:05 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Aug 2008 - 19:51:02 MET DST