Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 19:21:00 MET DST
Message-ID: <g7254t$1a9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Flo pisze:
> Przyjeżdża klient i przywozi LCD. Oczywiście sprzedawca mówi że norma na
> piksele i tak dalej i wyciąga kartki.
> Konsument na to, że on nie z gwarancji ale z ustawy korzysta.
> I to był koniec wymiany zdań.
> Norma i tabelki pod ladę, zgłoszenie niezgodności towaru z umową i do
> serwisu samsunga.
> Odpowiedź, że serwis potwierdza wystąpienie usterki w postaci święcącego
> na biało piksela przyszła dość szybko.
> Na tej podstawie sklep wymienił towar.

Nie jest to rozstrzygnięcie mówiące o faktycznym skorzystaniu z mocy
prawa. Takie mógłby orzec sąd. W tym wypadku, sklep prawdopodobnie ugiął
się pod argumentacją klienta i tyle. Nieznajomość prawa szkodzi. W tym
wypadku sklepowi. Może to i dobrze, za naukę trzeba płacić. ;-)

-- 
Tomasz Jurgielewicz
Masz ochotę zapytać mnie o monitory specjalistyczne?
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!
monitory.mastiff.pl, gg: 189335, skype: zpkmastiff
Received on Sat Aug 2 19:25:05 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Aug 2008 - 19:51:02 MET DST