Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 18:49:34 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tom01"
>Proszę może rozwinąć. Podobnie wcześniejsze posty, bo nic specjalnie
>wartościowego, w merytorykę tego wątka, Pan na razie nie wniósł.
>
>Kupi Pan pralkę, wsypie proszek i odbarwią się jeansy. Sprzedawca pralki
>czy proszku przegiął?

Zależy. Napisałeś coś w stylu "wjechałem na skrzyżowanie i zostałem
uczestnikiem wypadku. kto był winien?".

>Nieznajomość (czegokolwiek) szkodzi. Tak już jest.

Oczywiście. Ale po to są regulacje prawne, żeby nie trzeba było pewnych
rzeczy szukać w ciemnym korytarzu pod schodami.

>Podobnie z pikselami. Kupujemy skomplikowane urządzenie, należy posiąść
>minimalny niezbędny zasób wiedzy, jeśli chcemy uniknąć niespodzianek i
>cieszyć się z użytkowania.

Oczywiście. Najlepiej wyprodukować je samemu.

--
[------------------------] I've  seen  things you users wouldn't belie-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] ve...