Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 18:33:46 MET DST

Flo pisze:
> Ale w związku z ustawą to nie producent wymienia tylko sprzedawca.
> Producent tylko za pośrednictwem serwisu potwierdza wystąpienie wady.
> Może stąd nasze różnice zdań i przytaczanie norm ISO.

Z uporem zaprzeczę. Przedmiotowy przepis jest tak prosto napisany, że
nie pozostawia nawet innych możliwości interpretacji. Wymiana, jeśli
była, pozostaje faktem, ale nie w związku z ustawą. Mogło jej
przyświecać sto innych przesłanek, włącznie z pójściem na rękę
klientowi, który zabiera się za wytaczanie armat. Taki scenariusz jest
dość częsty. Jeśli jednak sklepu zwyczajnie nie stać na taki gest, lub
klient zamiast po ludzku, rozpoczyna od trzęsienia ziemi, trzeba się
liczyć z tym, że sprzedawca będzie się bronił. Taki scenariusz jest
równie częsty.

> I niech te wypowiedzi będą podsumowaniem naszej rozmowy.

I wystarczy. Chyba trzeba kończyć.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!