Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 17:15:26 MET DST

Flo pisze:
> Sprzedawca wciska mi wadliwy panel - OK, nie wadliwy ale z pikselami - i
> mówi, że jest to wyrób pełnowartościowy bo warunki gwarancji na to
> zezwalają i jako pełnowartościowy zostaje mi sprzedany.

Nie żadna gwarancja, a norma przyjęta przez producenta. To jest oferta,
możemy się na nią zgodzić lub nie.

> Pytanie za 100 punktów.
> Czy z punktu widzenia kontroli jakości producenta (mowa o linii
> montażowej) produkt ten jest pełnowartościowy i może zostać dopuszczony
> do sprzedaży (wypuszczony z fabryki)?

Zgodnie z przyjętymi wytycznymi. Każdy produkt ma mieć określone cechy
finalne + tolerancja.

> Otóż taki produkt nie przechodzi kontroli jakości i jest "wycofywany".

Proszę o źródło tej informacji.

> Jeśli korzystamy z ustawy to stosuje się kryteria takie jak w kontroli
> jakości na linii montażowej.

Jak rozumiem ma Pan dostęp do fabrycznej dokumentacji technicznej?

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!