Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 22:49:23 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <489376d5@news.home.net.pl>

Flo pisze:
> adym pisze:
>
>> Dokladnie jak piszesz. I recepta jest dobra bo w normalnym sklepie
>> wbrew pozorom mozna sie zakrecic i niezauwazyc np. bad pikseli (tlum,
>> zle oświetlenie, zagadujący sprzedawca) a wtedy trudno o wymiane, bo
>> nie podlego to gwarancji.
>
> I tutaj nie masz racji z trudnością w wymianie.
> W tym momencie pojawia się ustawa o sprzedaży konsumenckiej
> http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1176.htm
> i z gwarancji korzystać nie musisz.
>

Jeśli kupując klient zostanie poinformowany o normach dotyczących
pikseli, to nie może się po wykryciu defektu nie przekraczającego norm
powoływać na niezgodność z umową.

-- 
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Be Quiet BQT E5-350W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX
Received on Fri Aug 1 22:50:11 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 01 Aug 2008 - 22:51:02 MET DST