Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 18:37:17 MET DST

Borneq wrote:
> Użytkownik "Santana" <santana@interia.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie chodzi tylko o własności mechaniczne, klawiatura z 84 klawiszami
> gdzie nie ma oddzielnej czwórki na strzałki i szóstki
> (insert,delete,home,end,PageUp,PageDown) jest dla mnie nie do przyjęcia.

To kwestia przyzwycz\ajenia. Dlugo mialem ergonomiczna BTC, umarla.
Kupilem jakas klawe za 100 zl, co tamta najbardziej przypominala. Ale z
kolei "klik" miala nie do przyjecia. Wiec kupilem Logitech Wave -
fajowa, ale pionowy delete i inny rozklad klawiszy przez pierwszy
miesiac przyprawial mnie o lekki wkurw ;) Wiec kupilem MS 4000 - i jest
fajowa do pisania, tylko ten maly enter, no po prostu porazka. Ale po
miesiacu juz nie przeszkadza. Z laptopami tez mi na poczatku szlo jakbym
sie uczyl pisac na nowo.

Wszystko to kwestiaa) przyzwyczajenia b) treningu. Zeby "nabyc
bieglosci" uzywania lapka jakis czas temu po prostu odstawilem PC pod
sciane i wszystko staralem sie (z bolem) robic na lapku. Jak si ejuz
"pozna" klawiature, to zycie zaczyna byc prostsze ;)

> W miarę możliwe jest jeszcze pisanie zwykłych liter, ale gdy chcę np.
> szybko zaznaczyć ostatnie słowo wciskając Control+Shift+strzałkę w lewo,
> to jednak widać przewagę klawiatur z 102 klawiszami

Eeee, ja na lapku moge zaznaczac z zamknietymi oczami ;)

Za to nie umiem wpisac neistandardowych znakow co na zwyklej klawie
wpisuje sie przez podanie kodu na klawiaturze numerycznej... Ale i tego
sie naucze :D