Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 18:33:01 MET DST

Brawo za umiejetnosc cytowania.

Hint ---------------> ;)

> Z braku
> argument贸w wypisujesz coraz wi臋ksze bzdury :P

Pi膮tek ;)

> Szczerze m贸wi膮c nie mam
> czasu i ochoty na nie odpowiada膰. Tak na koniec. Spr贸buj zdefiniowa膰
> Twoje wyobra偶enie o komputerze biurowym. I odpowiedz sobie na pytanie po
> jak膮 cholere pcha膰 do niego karte graficzn膮 kt贸ra "ci膮gnie" 60-100W.

Ale ja wspomnialem tez o procku. Nie wiem czy pamietasz, ale np. Athlon
jednojajeczny na socket 939 ciagnal 89W. Obecnie dwujajeczne athlony
ciagna 65W (powstep) a niektorew 45W.

Natomiast procki PIII to nie pamietam ile zarly pradu, ale duzo, skoro
nazywano je "grzalkami".

Wiele firm sprzedaje wielu innym firmom to co maj膮 w sprzedazy, wiec
czasem wkladaja nieekonomicznie uzasadnione komponenty. Dopiero ostatni
robi sie moda nna eko-zielone komputery z energo-oszczednymi
komponentami. Coz, prad drozeje, w biurach coraz wiecej
urzadzen...Roznica w rachunku za prad z 8 tys/mies nawet na 7,5tys to
rocznie 6 tys zlotych, czyli 1 wypasny komputer gratis. A ziarnko do
ziarnka i zbierze sie miarka...

> Mi艂ego dnia.
> Pozdrawiam
> Jacek
> P.S. Tak na marginesie. Klawa za 60-70z艂 b臋dzie o lata 艣wietlne lepsza
> od laptopowej.

Ciezko mi powiedziec, bo nie mazalem lapow za 1600 (nie moj yyyyyy nie
moja nisza, za slabe). Natomiast najtansza klawiature, ktora mi
odpowiada, to niestety 120-150 zlotych i w gore. Do laptopowej w
Toshibach A200 nie mam uwag, wbrew mojej niecheci do niskich klawiszy
pisze mi sie baardzo dobrze (az jestem zaskoczony).