Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 13:50:01 MET DST

U偶ytkownik "Santana" <santana@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:4892f686$0$29669$f69f905@mamut2.aster.pl...
> P.S. Tak na marginesie. Klawa za 60-70z艂 b臋dzie o lata 艣wietlne lepsza od
> laptopowej. Por贸wnywanie g艂o艣nik贸w laptopowych do czegokolwiek w zaszdzie

Nie chodzi tylko o w艂asno艣ci mechaniczne, klawiatura z 84 klawiszami gdzie
nie ma oddzielnej czw贸rki na strza艂ki i sz贸stki
(insert,delete,home,end,PageUp,PageDown) jest dla mnie nie do przyj臋cia. W
miar臋 mo偶liwe jest jeszcze pisanie zwyk艂ych liter, ale gdy chc臋 np. szybko
zaznaczy膰 ostatnie s艂owo wciskaj膮c Control+Shift+strza艂k臋 w lewo, to jednak
wida膰 przewag臋 klawiatur z 102 klawiszami