Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 18:24:27 MET DST

Rados艂aw Sok贸艂 wrote:
> Michal (newsy) pisze:
>>> A jak si臋 zepsuje?
>>
>> No a jak sie nie zepsuje? :)
>
> A jak jednak si臋 zepsuje?

To jest wlasciwie dokladnie to samo co z PC - nie dziala.

Wiem, padnie argument ze mozna naprawic. Mozna, jak sie umi. Osobicie
jednak uwazam, po tym co widze, ze dla ZU nie ma to wiekszego znaczenia.
.. A dla firmy juz absolutnie zadnego, zastepuje sie stanowisko innym
sprzetem, a tamten idzie do naprawy...

> I za ni膮 potem jest plama na 艣cianie, bo nie wymalowali.

Ale nie widac plamy ;) Bo szafa zaslania ;)

> Jak dla mnie wi臋kszym problemem jest przesuwanie mebli,
> ni偶 wynoszenie kilku pecet贸w.

Chyba, ze ma sie ekipe, ktora przed malowanuem meble poprzesuwa ;)

> Nie, dzisiaj.

Nie zgodze sie z toba ;P

> M贸wimy o pracy biurowej. Nie pr贸buj zmienia膰 w膮tku.

Pracuje po czesci "biurowo", co nie znaczy ze "w biurze" musze kwitnac ;)

> Musia艂by艣 si臋 postara膰. A z notebookiem masz to zagwaranto-
> wane i trudno jest uzyska膰 *dobry* rezultat. Wi臋c nie pisz
> bzdur.

Nie, to ty nie pisz o "jedynej slusznej prawdzie". Bo wystarczy za
niskiego kolesia posadzic na za wysokim stolku przy naroznym biurku z
pecetem i juz nie masz wygody.

A koles z laptopem "popierd*li" biureczko i sie rozlozy na kanapie ;)