Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Fri 01 Aug 2008 - 13:41:59 MET DST

U偶ytkownik "Michal (newsy)" <michal.wisniewski@amorki.pl> napisa艂 w
wiadomo艣ci news:g6us2j$nld$1@news.onet.pl...

> defaultowo wifi jest w wikszosci pecet贸w?

> Chyba, ze kable sa za krotki i trzeba wiercic blat, albo sa za dlugie i
> trzeba je uwiazywac, i takie tam...

> no to powiedzmy dobra klawiatura to 190 zlotych (MS 4000), dobre glosniki
> to ~300 z艂otych (2.1), dobry monitor to 3000 z艂otych.
>
> Chcesz porownywac zestaw PC za 6000 z laptopem za 1600?

> i masz 15 minut zeby zapisac swoja prace...

> hmmm, pewnie dlatego postepuje galopujaca miniaturyzacja, mini pecety od
> asusa, inne mikro rozwiazania, terminale... tak. miniaturyzacja to
> przezytek ;)

> [...]

My艣le 偶e masz problem z prowadzeniem merytorycznej dyskusji. Z braku
argument贸w wypisujesz coraz wi臋ksze bzdury :P Szczerze m贸wi膮c nie mam czasu
i ochoty na nie odpowiada膰. Tak na koniec. Spr贸buj zdefiniowa膰 Twoje
wyobra偶enie o komputerze biurowym. I odpowiedz sobie na pytanie po jak膮
cholere pcha膰 do niego karte graficzn膮 kt贸ra "ci膮gnie" 60-100W. Mi艂ego dnia.
Pozdrawiam
Jacek
P.S. Tak na marginesie. Klawa za 60-70z艂 b臋dzie o lata 艣wietlne lepsza od
laptopowej. Por贸wnywanie g艂o艣nik贸w laptopowych do czegokolwiek w zaszdzie
mija si臋 z celem :) O monitorze tez tudno dyskutowa膰 skoro jako konkurent
wyst臋poje ten zamontowany w laptopie za 1600z艂.